Бүлээн усанд байнга хөлөө дүрснээр таны биед дараах ашигтай Шейрлээд хадгалаад аваарай

0
0
206

Бидний хоёр хөл бол хамгийн их “стресстдэг” эрхтэн гэдэг нь маргаангүй. Муу “марк 2”-ыгоо бид өдөржин алхаж, зогсож гамгүй эдэлдэг ч буцаагаад тайвшруулж, амраадагсан билүү? Хөл маш тэсвэртэй бөгөөд “тээр хол” байдаг эрхтэн учраас өвдөж эхлэхээс нь нааш бид төдийлөн анхаардаггүй. Нэг их цаг зарцуулахгүйгээр хөлөө амраах шилдэг арга бол бүлээн усанд дэвтээх юм. Ингэх нь зөвхөн амрахаас гадна өөр олон ч төрлийн ач холбогдолтой.

Хөлөнд 72 мянган мэдрэлийн төгсгөл байдаг бөгөөд цэг бүр нь биеийн өөр өөр хэсгүүдэд хамааралтай байдаг. Хөлөө өдөр бүр 20-30 минут бүлээн усанд дүрэх нь цэгэн иллэгтэй ижил зарчмаар биеийн болон сэтгэл санаа, оюун ухааны ерөнхий эрүүл мэндийг дэмжиж төрөл бүрийн өвчнөөс урьдчилан сэргийлдэг.

1. Биеэс хорыг гадагшлуулдаг
Ус нь хөлний хөлсний булчирхайнуудаар дамжуулан биеэс өдрийн турш хуримтлагдсан хорт бодисын тодорхой хувийг гадагшлуулдаг.

2. Нойргүйдэлд сайн
Нойргүйдэл нь мэдрэлийн ядаргааны анхан шат гэдгийг хүн болгон мэднэ. Орон дотроо орчихоод эргэж хөрвөөсөөр хэдэн цагийг бардаг бол унтахаасаа 1 цагийн өмнө бүлээн усанд хөлөө дүрвэл бүх булчингууд суларч амархан нойрмоглон, тайван унтана.

3. Оюун санааг цэвэрлэнэ
Хааяа бид хэт их зүйл бодсоор тархиа ачааллуулж орхисон байдаг. Харин хөлөө бүлээн усанд дүрж сууснаар бодол цэвэрлэгдэж, цэгцэрч, уур бухимдал багасаж бясалгалын төлөвт шилждэг.

4. Ядарсан хөлийг амраана
Энэ бол хамгийн наад захын ашиг тус нь. Хөл ядрахад биеийн бүх хэсэг дагаж ядардаг. Харин их ажлын дараа хөлөө амрахад бие бүхэлдээ амарна.

5. Үе мөчний шархирааг багасгана
Үе мөчөөр нь янгинаж өвддөг хүмүүс хөлөө бүлээн усанд дүрж сууснаар өвдөлтөө багасгах ач тустай.

6. Цусны эргэлтийг сайжруулна
Цус багадалттай, үргэлж даардаг хүмүүс хөлөө орой бүр бүлээн усанд дүрж сууж хэвшвэл цусны эргэлт сайжрах болно.

 

Хөлөндөө зориулах 4 төрлийн ванн 
Дээрх ашиг тусуудыг дээд зэргээр нь хүртэхийн тулд дан бус, ямар нэг эрдэс бодисоор баяжуулсан усанд дүрж болно.

 

1. Epsom давстай ус
Супермаркет, спа, ароматерапи болон хими цэвэрлэгээний дэлгүүрүүдэд epsom давс худалдаалагдаж байгаа. Epsom давс нь арьсны гүнд шингэж биеийн магнийн агууламжийг дээшлүүлдэг. Харин магни нь серотонин буюу сэтгэл санааг зохицуулагч гормоныг ялгаруулж тайвшруулан, амраадаг юм. Мөн биеийн эрч хүчийг нэмэгдүүлж, эсэргүүцлийг сайжруулах тустай. Долоо хоногт ядаж 3 удаа epsom давстай усанд хөлөө дүрвэл илүү сэргэлэн цовоо, тайван амгалан, энергиэр дүүрэн амьдрах боломжтой хэмээн судлаачид үздэг. Биеэс хорыг дээд зэргээр гадагшлуулдаг.

2. Далайн давстай ус
Мөн л epsom давс зарагддаг цэгүүдээс далайн давс буюу sea salt-ыг олж болно. Хавагнасан, өвдсөн, шөрмөс нь чангарсан хөлийг амрааж, эмчлэхэд тустай. Мөн бөөрний үйл ажиллагааг сайжруулдаг

3. Листеринтэй ус
Ам зайлагч шингэнд агуулагддаг бага зэргийн листеринийг бүлээн усандаа найруулж хийгээд хөлөө дүрвэл хуурайшиж хагарсан хөлийг эмчилж, хөлний мөөгөнцөрөөс сэргийлж, эвгүй үнэрийг дарж, үхэжсэн арьсыг гуужуулахад тусалдаг. Учир нь листерин нь өөрөө бактери устгагч шинж чанартай.

4. Байхуу цайтай ус
Хар цайнд агуулагдах танины хүчил нь дээрхтэй адил бактерийг устгахын хажуугаар арьсны нүхийг агшааж, хөлс ялгаралтыг бууруулдаг юм. Хоёр ширхэг, ууттай хар цайг бага зэргийн усанд 15 минут буцалгаж байгаад түмпэнтэй бүлээн ус руугаа юүлж хөлөө дүрээрэй.
Жич: Хөлөө усанд дүрэхдээ цельсийн 40 градусыг баримталбал тохиромжтой. Мөн нэг удаадаа 20-30 минут дүрж байж ач тусыг нь бүрэн хүртэнэ гэдгээ бүү мартаарай.

Бусад Төсөөтэй нийтлэл
Цааш нь AltNAA
Өшөө Зөвлөгөө

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Танд санал болгох

Эмээ маань энэ жорыг бэлтгэж хэрэглээд Уушгины цэрээ амар ховхлох болсон!

Намар өвлийн сэрүүн улиралд нимгэн хувцасласнаас эсвэл дархлаагаа сэргээх хоол хүнс бага х…