Унтаж байхдаа ч жингээ хасахад туслах 9 зүйл

0
0
245

Байнга дасгал хийх нь жингээ хасах, эрүүл байх хамгийн сайн арга гэдэгтэй бид бүгд санал нийлдэг. Гэхдээ өдөр бүр тууштай хийнэ гэдэг бас л хэцүү. Харин бид өдөр бүр унтдаг. Тиймээс унтаж байхдаа ч жингээ хасж болдог гээд боддоо. Та дараах аргуудыг туршаад үзээрэй.

  1. Унтахаасаа өмнө уургийн коктейл ууh

1

Орондоо орохоосоо өмнө 30 орчим грамм уураг агуулсан коктейлийг уух нь бие махбодийг амрах үед шатдаг калорийн тоог нэмэгдүүлэхэд тусалдаг болохыг судалгаагаар нотолжээ. Уураг нь булчинг нөхөн сэргээхэд тусалдаг бөгөөд булчингийн масс их байх тусам амарч байх тусам илчлэг их зарцуулдаг.

  1. Оройн хоолыг бага идээрэй.

2

Шөнөдөө их хэмжээний хоол идэхээс зайлсхийж, унтахынхаа өмнөхөн их идэхийг цээрлэ. Гүн нойрсох үед бидний тархи өсөлтийн даавар ялгаруулдаг. Хэрэв та шөнө, хэт орой хоол идвэл өсөлтийн даавар таны систем дэх хоолыг өөх тос болгон хадгалдаг

  1. Архи, согтууруулах ундаа хэрэглэхээс зайлсхий.

3

Унтахаасаа өмнө архи уух нь унтах үедээ бие махбодоо спирт бодисын солилцоонд оруулж, бие махбодь хамгийн их калори шатаадаг РЭМ-ийн байдалд хүрэхэд саад болно. Оройн хоолны хамт нэг шил дарс зүгээр байгаа ч унтахаасаа гурван цагийн өмнө архи ууж болохгүй гэдгийг санаарай.

  1. Унтах цагийг өөртөө тохируулаарай.

4

Хамгийн оновчтой цагт унтах нь бидний эрүүл мэндэд хамгийн чухал гэдгийг бид бүгд хүлээн зөвшөөрч байгаа ч завгүй хуваарь, кино, гар утас оролдох  нь биднийг тайван унтахад саад болдог. Шөнийн цагаар эрүүл чийрэг нойрсуулах цаг (7-8 цаг) унтсанаар бие махбод илүү их өөх шатаахад тусалдаг. Америкийн Клиникийн хоол тэжээлийн сэтгүүлээс гаргасан судалгаагаар сайн амарсан хүмүүс хоол идсэний дараа бага, зохисгүй унтдаг хүмүүсээс 20% илүү илчлэг шатаадаг болохыг тогтоожээ.

 

  1. Унтахаасаа өмнө дасгал хийхээс зайлсхий.

5

Дасгал нь бидний биеийг сэрээж, сайн унтаж амрахад хэцүү болгодог. Өглөө дасгал хийх хуваарь гарга. Энэ нь таны биеийг сэрээж, өдөржингөө эрч хүчтэй байлгах болно. Гэхдээ ямар нэг шалтгаанаар өглөө дасгал хийж чадахгүй бол унтахаасаа дор хаяж дөрвөн цагийн өмнө хийхийг зориорой.

 

  1. Унтахдаа бүх цахилгаан хэрэгслийг унтраах

6

Харвардын Их Сургуульд явуулсан судалгаагаар таблет, ухаалаг гар утаснаас ялгардаг богино долгионы урттай цэнхэр туяа нь хүний ​​нойронд тусалдаг даавар мелатониныг үйлдвэрлэхийг хориглодог болохыг тогтоожээ. Сингапурт суурилсан судлаачдын явуулсан өөр нэг судалгаагаар олон цагаар телевиз үзэхэд триглицеридын хэмжээ ихсэх (чихрийн шижинтэй холбоотой) болон адипонектин (глюкозын түвшин, өөх тосны хүчлийн задралыг зохицуулдаг уураг) багасдаг.

  1. Өрөөний темпартурыг багасгах.

7

Хүйтэнд унтах нь хэвлийд хуримтлагдсан өөхийг шатаахад тусалдаг хүрэн өөхний эд-ийн агууламжийн үр ашгийг дээшлүүлж, биднийг дулаацуулдаг. Анагаах ухааны “Чихрийн шижин” сэтгүүлд хэвлэгдсэн судалгаагаар 66 градус орчим температуртай өрөөнд унтдаг хүмүүс дулаан өрөөнд унтдаг хүмүүсээс 75 калори илчлэг илүү шатаадаг болохыг тогтоожээ.

  1. Харанхуй өрөөнд унтах

8

Бүрэн харанхуйд унтах нь таны бие мелатонин дааврыг бий болгоход тусалдаг бөгөөд энэ нь сайн унтах нөхцлийг бүрдүүлдэг төдийгүй калориор шатдаг митохондриягаар дүүрсэн бор өөх тос үйлдвэрлэхэд тусалдаг гэж Journal of Pineal Research сэтгүүлд нийтлэжээ.

 

  1. Нүцгэн унтах.

9

Хэдийгээр хачин сонсогдож болох ч нүцгэн унтах нь олон давуу талтай байдаг. Таны биеийг сэрүүн байлгаснаар биеийн өөх шатаах процессыг хурдасгадаг. Унтаж байхдаа биеийг дааруулах нь бие махбод дахь өөх тосыг нэмэгдүүлж илчлэгийг шатаахад тусалдаг.

Бусад Төсөөтэй нийтлэл
Цааш нь AltNAA
Өшөө Entertainment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Танд санал болгох

Солонгост монголчууд жаргах гэж очдоггүй! Энд монгол хүмүүс ёстой хамаг боолын ажлыг хийж байна!

Олон жилийн ѳмнѳѳс мэдэх нэг найз маань Солонгост ѳдрѳѳр сурангаа оройгоор ажил хийж б…